Hoe maak je een afspraak?
Je kan online een afspraak maken. Duid aan welk product je wenst en vul de gevraagde gegevens in. Kies het moment dat voor jou het beste past. Je ontvangt nadien een bevestiging van je afspraak in je mailbox.
Werken alle diensten op afspraak?
De diensten Burgerzaken, Milieu, Stedenbouw, Sociale dienst werken zowel op afspraak als met vrije toegang. Het postpunt Watervliet en Huis van de Vrije Tijd zijn steeds vrij toegankelijk. Een overzicht van de openingsuren per dienst vind je op onze website: www.sint-laureins.be/contact.
Heb ik voor alles een afspraak nodig?
Je kan al heel wat zaken van thuis regelen via het e-loket. Kijk daarom eerst op www.sint-laureins.be/eloket voor je een afspraak maakt. Bepaalde attesten kan je online aanvragen en ontvang je onmiddellijk in je mailbox. Bijvoorbeeld uittreksel strafregister, attest van gezinssamenstelling, attest van hoofdverblijfplaats, akte van huwelijk, akte van wettelijke samenwoning, ...
Kan ik een afspraak wijzigen of annuleren?
In de bevestigingsmail die je krijgt na het maken van een afspraak, kan je jouw afspraak annuleren of wijzigen.
Maak ik meerdere afspraken als ik meerdere producten nodig heb?
Voor bepaalde producten kan je direct aansluitende afspraken maken. Wanneer je bijvoorbeeld op 'huisvuil-/pmd-/asbestzakken en gft-stickers (aankoop)' klikt, zal de website je automatisch andere producten tonen die je kan toevoegen aan je afspraak. Zie je het tweede product niet staan? Maak dan een tweede afzonderlijke afspraak.
Contact
Communicatie
- Adres
- Dorpsstraat 91 , 9980 Sint-Laureins Gemeentehuis
- Tel.
- 09 218 76 56
- communicatie@sint-laureins.be