Lokaal bestuur Sint-Laureins is op zoek naar een administratief medewerker voor de dienst Personeel & Organisatie, niveau C1-3, vervangingscontract (in het kader van een zwangerschap) van 11 augustus 2025 tot en met 31 maart 2026.
Jobtime
- 38/38 combinatie takenpakket secretariaat en ICT
- Of 19/38 takenpakket secretariaat
Profiel
Bij voorkeur heb je reeds ervaring binnen een lokaal bestuur of heb je notie van de werking van een lokaal bestuur.
Je kan nauwkeurig administratieve taken volbrengen.
Je kan je snel nieuwe wetgeving, reglementen en voorschriften eigen maken en juist interpreteren.
Wanneer je interesse hebt voor de combinatie van de taken secretariaat en ICT beschik je over een brede basiskennis van informatietechnologie.
Ons aanbod
- Vervangingscontract (11 augustus 2025 - 31 maart 2026)
- Jobtime 38/38 of 19/38
- Gunstige verloning (loonsimulatie is mogelijk)
- Overname relevante anciƫnniteit
- Maaltijdcheques
- Fietsvergoeding
- Leuke sfeer in een kleine organisatie
Interesse?
Bezorg je CV met pasfoto, motivatiebrief, kopie diploma en uittreksel strafregister ten laatste op 19 mei 2025 aan de Personeelsdienst.
De selectieproeven vinden plaats op maandag 26 mei 2025.
Vragen
Interesse maar heb je nog vragen? Contacteer de Personeelsdienst.