aaa
rss
Printvriendelijke versie
PDF

Burgerzaken

De dienst burgerzaken bestaat uit 2 onderdelen namelijk bevolking en burgerlijke stand.

Bij de afdeling bevolking kan je terecht voor alle registraties en afgifte van documenten waarvoor de gemeente waar je woont verantwoordelijk is. Voorbeelden hiervan zijn : adreswijzigingen, identiteitskaarten, paspoorten, wettigingen, pensioenaanvragen, vreemdelingen ... enz..

De afdeling burgerlijke stand spitst zich toe op de status van personen zoals geboorte, huwelijk, overlijden, nationaliteit, ..... enz.).

Hieronder worden deze afdelingen afzonderlijk toegelicht.

De pensioenen en vreemdelingzaken behoren tot de afdeling bevolking maar worden als afzonderlijke onderwerpen opgenomen.

Per onderwerp worden de specifieke producten opgesomd en kan je per product uitgebreide informatie opvragen.

Contacteer ons

Dorpsstraat 91
9980 Sint-Laureins
T 09/218 76 57
F 09/218 76 50
burgerzaken@sint-laureins.be
Openingsuren

ma, di, wo, do, vr :  9 - 12 u

di : 13.30 - 19.30 u

wo : 13.30 - 16.30 u

do : 13.30 - 16.30 u